Klantenservice
Verzenden & Retourneren
Pepernoten bestellen bij Van Delft Chocolates & Bakery gaat gemakkelijk, snel en veilig.
Levertijd
- Elke bestelling die je op werkdagen voor 23:00 plaatst wordt op dezelfde dag nog verzonden. Zondag voor 16:00 besteld, wordt die dag nog verzonden.
- De verwachte levertijd van een pakket, verstuurd binnen Nederland, is 1 tot 3 werkdagen. 96% wordt de volgende dag geleverd.
- De verwachte levertijd van een pakket, verstuurd naar Duitsland en België, is 2 tot 3 werkdagen.
- Wij leveren wereldwijd. De webshop berekent de verzendkosten automatisch aan de hand van het totale gewicht.
- Wij leveren niet op zondag, wel op maandag.
*Levertijden en de keuze van een leverdag zijn geen garantie. Er kunnen altijd vertragingen ontstaan bij vervoerders, zeker internationaal.
Verzendkosten
Bij bestellingen onder €40,- bedragen de bezorgkosten €4,95 (binnen Nederland, België en Duitsland). Wil je je bestelling laten bezorgen in een ander land dan Nederland, België of Duitsland, selecteer dan Europa of Wereldwijd.
Retouren
Je hebt het recht om jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen de tijd om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten teruggestort op je rekening. Enkel de kosten voor retour van jouw huis naar onze webwinkel zijn voor eigen rekening.
Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kan je contact met ons opnemen via klantenservice@vandelftchocolates.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
In verband met hygiëne en voedselveiligheid is het alleen mogelijk om ongeopende artikelen te retourneren. Het omruilen van producten is niet mogelijk.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op (klantenservice@vandelftchocolates.nl). We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.
Vragen of opmerkingen?