Klantenservice
Veelgestelde vragen
Staat jouw antwoord er niet tussen? Stel je vraag via het Whatsapp icoontje, rechtsonder in je scherm.
Bestellen en bezorgen
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Elke bestelling die je op werkdagen voor 23:00 plaatst wordt op dezelfde werkdag nog verzonden.
De verwachte levertijd van een pakket, verstuurd binnen Nederland, is 1 tot 2 werkdagen. Bijna alle pakketten worden de volgende dag geleverd.
Het is ook mogelijk om een specifieke leverdag te kiezen in de check-out.
Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
Nederland
– Bij bestellingen onder €40,- bedragen de bezorgkosten (binnen Nederland) €4,95.
België / Duitsland
– Bij bestellingen onder €40,- voor België en Duitsland bedragen de bezorgkosten €4,95.
Europa / Wereldwijd
– Wil je je bestelling laten bezorgen in een ander land dan Nederland, België of Duitsland, selecteer dan Europa of Wereldwijd. De webshop berekent automatisch de verzendkosten aan de hand van het gewicht van je bestelling.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Het is op dit moment helaas niet mogelijk je bestelling af te halen. Uiteraard ben je wel welkom in één van onze winkels.
Het is wel mogelijk om een PostNL afhaalpunt te selecteren in de check-out.
Kan ik mijn bestelling ook door jullie ingepakt laten bezorgen?
Wij pakken alle bestellingen met daarin een giftbox standaard voor je in.
Kan ik het pakket ook naar een ander adres, dan mijn eigen adres, laten versturen?
Je kan in het bestelproces aangeven op welk adres je jouw bestelling wilt ontvangen.
Het is ook mogelijk om een PostNL afhaalpunt te selecteren in de check-out.
Kan ik ook op rekening bestellen?
Alleen voor zakelijke klanten is het mogelijk om op rekening te bestellen.
Moet ik in mijn bestelling rekening houden met een minimale afname?
Wij hanteren een minimale afname van €10,- inclusief verzending. Verzending van je bestelling is gratis vanaf €40,-.
Passen jullie producten door de brievenbus?
Helaas past geen van onze producten door de brievenbus. Zelfs het allerkleinste zakje van 200 gram Naturel Kruidnoten past niet door de brievenbus.
Betalingen
Op welke manieren kan ik mijn bestelling afrekenen?
Betaling van je bestelling via onze webshop is mogelijk via Ideal, Apple Pay, Mastercard, VISA, overboeking, PayPal, Klarna Achteraf Betalen, VVV cadeaukaart, Winkelcheque, Sofort Banking en Mister Coin.
Algemene Vragen
Kan ik de winkels ook telefonisch bereiken?
Het is helaas niet mogelijk om een van onze winkels direct te bellen. Deze hebben namelijk geen direct telefoonnummer.
Wel kunnen wij jou in contact brengen met een winkel. Je kan daarvoor het Whatsapp icoon gebruiken rechtsonder in je scherm.
Bellen of mailen kan ook. Ons algemene klantenservice telefoonnummer is 0341 – 411624 of neem contact op via klantenservice@vandelftchocolates.nl.
Wat zijn de openingstijden van de winkels? En ik welke steden vind ik een vestiging van de Pepernotenfabriek?
Voor een actueel overzicht van onze winkels verwijzen wij je naar onze winkel pagina. Daar vind je alle informatie omtrent adresgegevens en openingstijden per winkel.
Klik op de winkel die je wilt bezoeken en vervolgens op ‘openingstijden en route’.
Allergenen en Dieetinformatie
Verkopen jullie ook suikervrije pepernoten?
Wij hebben in de afgelopen jaren hier meerdere malen wat mee geprobeerd. Tot op heden zijn wij nog niet tevreden met het eindresultaat, vandaar dat wij nog geen pepernoten met minder- of geen suiker in ons assortiment hebben.
Verkopen jullie ook gluten- en/of lactosevrije pepernoten?
Wij verkopen gluten- en lactosevrije pepernoten. Zowel naturel als met chocolade.
Mocht je een vraag over de samenstelling van een specifiek product hebben, neem dan contact met ons op via klantenservice@www.vandelftchocolates.nl of via onze socials of Whatsapp.
Uiteraard kan je met je vragen ook terecht bij een van onze medewerkers in één van onze winkels.